۱۸ پاسخ

کانال غذای کودک با بیش از ۲۹۰۰ مادر در روبیکا 👌💕.
@food_babyy

نه اصلا خیلی سبکه

یه خرده اونی که به پاش زدم درد داشت ولی تب نکرد

ن عزیزم آسونه خیالت راجت

نهههه
نه تب داره نه درد داره
نه هیچی

نه عزیزم سبکه خیلی

نه آسون ترینش این واکسن هست

ن باباهیچی نیس

نه اصلأ

نه دردش واسشون فقط همون لحظس ک میزنن بعدش هیچی نداره نه تب ن درد

نه بابا نه درد داره نه تب

بستگی به بچه داره

نه امروز پسرم زد الحمدلله خوبه

بچه های من که یکیشو به دستشونو زداصلاگریه نکردن به پاشون زد ی خورده گریه کردن اومدیم خوابیدن بلندشدن انگار نه انگارکه واکسن زدن استامینیفون هم ندادم چون خوب بودن

خیلی خیلی سبک نیازی ب استامیفنم نداره در اون حد انگار ک نزدی

ن بابا اصلا بچه نمیفهمه فقط همونجاگریه میکنه و تموم

نه اصلا
خیلی سبکه

سبکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی