تنها واکسنی بود ک واسه پسرم سبک بود
برا مم بدترین واکسن بود یه روز کامل اصلا راه نرفت درد شدید داشت دوشب پشت سر هم تب کرد الانم شش روز گذشته از واکسنش تمام بدنش دونه قرمز مثل کهیر ریخته بیرون زنگ زدم بهداشت میگن سرخکه اگه بیشتر شد ببرش دکتر
بستگی ب بدن بچه داره به نظرم واسه ما زیاد سخت نبود
برای هر بچه ای یه جوره عزیزم برای پسر من خیلی سنگین بود خیلی اذیت شد
نه الکی بزرگش میکنن بنظر من راحت ترین واکسن بود نه تب کرد نه لنگ میزد فقط شبش یکم بیحال شده بود مثل همیشه نبود که صبحش خوب شد
والا برا من تبم نکرد
نه 😂🤭برای دختر من اصلا سخت نبود حتی دخترم نمیذاشت بهش استامینوفن بدم منم فق یکبار دادم دیگه ندادم اونم هیچیش نشد خداروشکر
من تازه زدم خدا رو شکر دختم زیاد اذیت نکرد .پاش ک درد میکرد نمیتونست راه بره. تکون بده یجا میشست برا همین با کالسه میبرد بیرون دور بزنیم شبم شیاف زدم براش اصلا اذیت نکرد
به منم خیلی استرس دادن ولی خیلی راحت بود من بچم اصلا تب نکرد ولی یک روز لنگ میزد
نه اونقدرهم که میگن سخت نیست
منم اینجوری شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.