۷ پاسخ

یا به اون شیر حساسیت داره یا زیاد داری میدی

یا حجم شیری ک بهش میدین زیاده نسبت ب معدش یا هم رفلاکس داره
تازه این شیر رو میدین بهش یا خیلی وقته این شیر و بهش میدین ؟
منظور اگه تازه بهش این شیر رو میدین شاید بهش نمیسازه ولی اگر خیلی وقته میدین مشکل از شیر نیس

شاید شیر بهش نمیسازه

شاید حجم شیری ک بهش میدین زیاده

۹۰ تا بده اگه بالا نیاورد از پر خوری بوده اگه بالا اورد مشکل از شیره

چون معذش حجم زیاد قبول نمیکنه کمتر بده۹۰تا بده ببین بازم بالا میاره

رفلاکس داره شاید

سوال های مرتبط