سلام مامانا اب قلم چهطور درست کنم

۳ پاسخ

مامان پناه جواب بده کارت دارم

قلم تمیز بشور،بعد با سیر،پیاز و فلفل دلمه و هویج و ادویه جات بزار تو قابلمه،کف ها روشو بگیر،بعد اجازه بده ۱۲ ساعتی بپزه
وقتی پخت ،ی حالت روغنی میاد روش،من اونو اول ریختم توظرفی ک تهش نایلون گذاشتم ،یک دوساعتی گذاشتم فریز که کامل ببنده
بعد داخل قلمو و هرچی دورش و آب رو میکس کردم ریختم رو سر اونا ک تو فریز بود،گذاشتم فریز

قلمو بشور بزار ی قل بخوره ابشو بریز
بعد بزار تو قابلمه ادویه هایی که دادی تا حالا بریز توش مثل زردچوبه دارچین فلفل
برگ‌بو و سیر و پیازم اضافه کن بزار قشنگ تا شب ده دوازده ساعت بپزه اگر تو زودپز میزاری که دو‌سه ساعت
بعدم پیار و‌سیرو برگ بو رو‌در بیار
داخل قلمو و هرچی دورش با ابش خوب میکس کن بزار تو قالب یخ بزار فریزر بعد در بیار بریز نو کیسه فریزر بعدش هر وقت خواستی پذ بیار بنداز نو غذاش ی قالب

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی