کولر میزنیم ما😁
جلو پنکه نذاریش
مستقیم باد بهش نخوره یه چیز سبک هم بکش روش
وای من جواب دادم فکر کردم همرو میگی نگو نوشتی خانومای یزدی😂😂😂
اشکال ندارع یکم دست و پاشون خنک باشه
کلا بهتره بچه ها جای خنک باشن
تو جای خنک خوابشونم عمیق تره
ما بخاری روشن هست
نه اینجا هنوز خنکه هوا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.