۶ پاسخ

کولر میزنیم ما😁

جلو پنکه نذاریش
مستقیم باد بهش نخوره یه چیز سبک هم بکش روش

وای من جواب دادم فکر کردم همرو میگی نگو‌ نوشتی خانومای یزدی😂😂😂

اشکال ندارع یکم دست و پاشون خنک باشه
کلا بهتره بچه ها جای خنک باشن
تو جای خنک خوابشونم عمیق تره

ما بخاری روشن هست

نه اینجا هنوز خنکه هوا

سوال های مرتبط