۸ پاسخ

عزیزم در مورد اون قرص لاغری که مصرف میکردی نتیجه شو میگی تاثیر هم داشت

چجوری گرفتی.

مای بی‌بی نکن گلم ک سخت میشه برات
کته بده موز ، سیب زمینی ، ماست بده بهش و تند تند ببر دسشویی
ماست خیلی واسه اسهال خوبه چون پروبیوتیک داره

قرص یوموگی بگیر بده فوری خوب میشه

بچه دختر دایی من اسهال شد پوشکش کرد
همچنان پوشک ۴سالشه

وای چه ضدحال😐
شورتی بگیر بهتره

مای بیبی نکن،موز بده،کته بده پودرای ساشه ای بایولاکت اگ اشتباه نکنم،مرتب ببرش توالت

شورتی بگیر بگو لباس زیر جدیده

سوال های مرتبط