مامانا چطور عصاره گوشت تو شیشه درست میکنین؟

۱ پاسخ

من ماهیچه رو با یه دونه سیب زمینی و هویج جعفری و ادویه میندازم داخل شیشه هیچ آبی داخلش نباشه
قابلمه رو آب میکنم تا حدی ک نصفه بیشتر شیشه داخل آب باشه با شعله کم میذارم بپزه

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری