من امروز زدم. ان شا... که برای همه ی بچه ها سبک باشه و به خیر و خوشی رد شه
من دیروز دخترم زد سر ساعت استامینوفنشو دادم خداروشکر تب نکرده یا حداقل هنوز تب نکرده الان ۲۴ ساعته گذشته🫠 فقط سه چهار ساعت بعد واکسن پادردش شروع شد که خوابش برد وقتی بیدار شد خداروشکر بهتر بود دیگه پاش درد نمیکرد 💖 خداروشکر راحت بود خیالتون راحت
دختر من تب نکرد هر ۴ ساعت استا میدادم
دردش هم از عصرش شروع شد تا فردا صبح که بیدار شد دیگه خوب خوب شده بود
فقط از عصر تا شب نق میزد راه نمیرفت
البته یکی دوبار تو طول شب هم راه میرفت خونه مامانم دنبال بچه ها
پسر من تب نکرد
و طبق تجربه ام بعدا واکسن ببرش پارک
مرتب بهش هر۴ ساعت پاراکید بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.