۵ پاسخ

پسر من ۶۷۰۰ بود قدش۶۲

منم ده روز دیگه میبرم ببینم چنده..دوماهگیش چند بود؟؟؟

خوبه که ‌.پسر من اول چهارماهگی وزنش ۶۲۰۰ بوده.

منم همین فقط قدش 64بود ولی بنظر خودم خیلی کمه🤕

عالیهه تپول مپولی

سوال های مرتبط

مامان پناه💖 مامان پناه💖 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۶ ماهگی
مامان ارکان👼🏻💙 مامان ارکان👼🏻💙 ۴ ماهگی