نی نی های شما هم خیلی عطسه میکنن؟

۶ پاسخ

اره از روز به دنیا اومدنش همینطوریه

آره جلو گیری میکنه با عطسه از وارد شدن میکروب تو دهن و بینیشون

اره روزی یکی دوبار هر بار هم سه بار پشت هم😂

اره من دیروز دکترش گف حساسیت داره به گلو گیاه و اینا سیتریزین بهش داد گف از حالت قرمز میشه صورتش باید بفهمید

اره عادیه

اره.

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی