خانما کسی از قرص وومن استفاده کرده؟؟؟ واسه چی خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

میشه عکس دارو هم بفرستی

من قبلا ول وومن استفاده میکردم موقع پریودی عالی بود درد کمتری داشتی و راحت تر بودی .دیگه استفاده نکردم باید دکتر بده بنظرم یا حداقل با دکتر مشورت کنی

سوال های مرتبط

مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری