عزیزم ماه اول ممکنه تشخیص ندی بارداری حتی بودن یسریا که فکر کردن پریودن ولی حامله بودن
بهترین کار اینکه اول بتارو چک کنی اگ مثبت بود بعد سونو بدی خدای نکرده اگه شیمیایی یا مولار مطرح باشه باید پیگیری کنی
عزیزم ازمایش بتا بده بعد. برو سونو.
دوباره آزمایش بده اگه بتا رفته بالا که خوبه اگه پایین تر رفته یعنی شیمیایی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.