۳ پاسخ

عزیزم ماه اول ممکنه تشخیص ندی بارداری حتی بودن یسریا که فکر کردن پریودن ولی حامله بودن
بهترین کار اینکه اول بتارو چک کنی اگ مثبت بود بعد سونو بدی خدای نکرده اگه شیمیایی یا مولار مطرح باشه باید پیگیری کنی

عزیزم ازمایش بتا بده بعد. برو سونو.

دوباره آزمایش بده اگه بتا رفته بالا که خوبه اگه پایین تر رفته یعنی شیمیایی بوده

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری