قرص اورژانسی مگه نقل ونباته که هر هفته بخورید عوارض داره عزیزم اگه بچه نمی خواید ی روش جلوگیری انتخاب کنید
عزیزم اینجوری رابطه ای که بخای بعدش اینقدر استرس بکشی ارزشی نداره بگو بیشتر مواظب باش قرص اورژانسی میدونی چقدر ضررر داره سالی یه بارم بیشتر نمیتونی استفاده کنی بدنتو داغون میکنه
اورژانسی رحمتو بفنا میده نخور دختر کاندوم بخر
آخه میدونی چقدر هستن ک با اورژانسی حامله شدن🫣
ضرر داره اورژانسی
ولی بنظرم بخورین
دیگ سعی کنین سفت سخت تر مراقبت کنین
شما که اصلا دلت نمیخاد بچه بیاری باید از ابتدای رابطه کاندوم استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.