تورو خدا بگین سزارین دوم بیشتر درد داره ؟
سوزشسوند چی؟؟؟؟

۵ پاسخ

من که دومی عااالی بودم مثه خواب بود برام تموم شد خیلی زود🥹

زن داداشم میگفت دومی خیلی درد داشت کاش پمپ درد میکرفت

زنداداش من ک میگفت دومی کمتر اذیت شدم

دکترت باید خوب باشه برای من دومی از اولی بهتر بود

بستگی به عمل و‌بدنت داره من خواهرم سر دومی اذیت شد مال من دومی بهتر از اولی بود

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی