راستی میگن سزارین دوم خیلی درد داره بیشتر از اول

۷ پاسخ

من زایمان دوم راحت تر بودم ولی استرسم خیلی خیلی زیادتر بود

من فقط سر ماساژ رحمی اذیت شدم بعدش عادی بود از روز چهارمم مدام راه بیمارستان وداشتم باشکم پاره این ور واونور میرفتم چون بچم نارس به دنیا اومده بود با درد اشنایی داری اونقدر بد وغیر قابل تحمل نیست...

برای من که برعکس بود سر اولی تا50روز درد داشتم ولی خداروشکر سر دومی خیلی بهتر بود

نگین.خوب فکر کنیم اتفاقای خوب بیافته

اتفاقا میگن با درداش بیشتر آشنایی داری بهتر میتونی بگذرونی
والا خاله من بچه سومش سزارینی بود روز ۵ ام بود کل فامیل رو تنهایی شام داد

نترس عزیزم من الان ۱۸ روزه زایمان کردم.
الهی شکر خیلی راحت پا شدم از جام.
همون بعد از این که از سر بودن در اومدم بعد از ۸ ساعت از جام پا شدم ماما کمک کرد رفتم حمام همون تو زایشگاه و عالی بود زایمانم

منم خیلی میترسم چون سر اولی داشتم میمردم .دومی رو چ کنم

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۵ ماهگی