من اولی راحت تر بود برام دومی خیلی بد بوووود دیگه پشیمونم از هرچی بچه اوردنه
دومی بخاطر اینکه میدونی قراره چ بلایی سرت بیاد اولی ک آدم نمیدونه تا نره داخل اتاق عمل و سوند... البته بیشتر جای بخیه ک دوباره برش میدن ازیطرفم عوارض اون بی حسی ک میزنن کمردردش اینا همیشه هست فک کن دوباره میزنن اون آمپول و تاچندسال کمردرد گاهی هست
با اینکہ برا این یکے بعد عمل خیلے درد داشتم ولے زود اروم شدم و اولین راہ رفتنمم راحت بود بعدشم راحت پا شدم وکارامو کردم تا امروز
دردام توی هر دو یه جور بود .متوسط بود
دومیییییی
دوم .شدیدا یبوست دارم بعد ۹ روز نمیتونم از درد روده دستشویی برم
من هنوز زیر دلم درد دارم یک عطسه میزنم میمیرم.
اولی..
من اولی خیلی درد داشتم، دومی امروز روز چهارم کمی کمردرد دارم جای بخیه هام درد میکنه اینم به خاطر اینکه امروز یکم فعالیت زیاد داشتم. به نظرم پمپ درد بگیر عالیه توی بیمارستان اصلا دردی احساس نمیکنی
دومی دردش بیشتر بود اولی اصلا نفهمیدم
زن داداشم میگعت دومی خیلی درد داشت
من اولی کمر درد نشدم
اما این دومی کمرم راست نمیشه از درد🥲
دومی خیلیییی راحت بود
منم اولی درد بیشتر داشتم و اذیت شدم ولی دومی خداروشکر هم درد کمتر و قابل تحمل تر بود هم زودتر روپا شدم
دومی بخاطر بی حسی که شدم بدتر بود ولی زودتر سر پا شدم درد بخیه کمتر بود نسبت به اولی
اولی خیلی خوب بود
دومی دردم بیشتر بود ولی وحشتناک نبود
الان راحت سرپام
هرکی ی چیزی میگه🥲
دومی بیشتر درد داشتم
من اولی درد داشتم دومی عالیییی بودم درد نداشتم طوری که اصلا شیاف استفاده نکردم
اولی اذیت شدم دومی کمتر
من اولی بیشتر درد داشتم دومی راحتر بودم
دومیی
برای من زایمان دوم خییییلی دردام زیاد بود دردای بعد زایمانم وحشتناک بود اصلا نمیتونستم پاهامو بلند کنم درست راه برم انگار استخوان واژنم شکسته بود هنوووز درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.