میگن که دومی خیلی سخته حالا بدن با بدن فرق داره
دومی راحت ترین هست مطمعن باش من اولی یکم اذیت شدم ولی دومی اخ نگفتم
اولی من خ سخت بود البته بیمارستان حین عمل و بعدش میگم
ولی خونه راحت بودم اما شیاف میزدم مرتب
اولی خیلی بیشتر
برای من اولی خیلی خیلی راحت بود ولی دومی به شدت سخت بود برام
من اولیم خیلی سخت بودش خیلی
دومی هنوز نیومده خداکنه دومی راحت باشه
من شنیدم دومی راحت تر بوده براشون
من اولی اب خوردن بود نیم ساعت بعد از بهوش اومدن راه رفتم
این یکیم ایشالا راحت باشه
برای من دومی خیلی راحت بود . بعد سه روز خودم کارهام میکردم
اولی خیلی سخت بود دومی انگار نه انگار
اولی برای من خیلی سخت بود دومی راحت بودم تو اولی تا ۲۰ روز نمیتونستم صاف راه برم این رو از ۸ و ۹ روز دیگه بلند شدم بعد کشیدن بخیه استراحت هم کلا ۹ روز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.