سزارین اول سخت تر بوده یا دوم؟؟؟ 🙂

۱۲ پاسخ

برا من فرقی نداشت. جفتش دردش یکیه. فقط فرقش این بود بعد زایمان دکترم گفت اب گلابی و کمپوت و خرما بخور بعد ازتخت بیا پایین
ولی سر بچه دوم پرستارا نمیذاشتن چیزی بخورم
از تخت ک اومدم پایین سرگیجه شدید بیحال شدم قندم افتاد، افتادم رو زمین ب زور نگهم داشتن.
غذا خوردم دوباره تونسم برم روتخت

اولی اورژانسی بود نفهمیدم
ولی دومی خیلی سخت بود

مامانم میگه اولی

اول كه عالي بود دومي و حالا انجام ندادم 🤦‍♀️

برا من اولی سخت تر بود

دوم مخصوصا که اولی بیهوشی بودم خیلی بهتر بود دومی بیحسی

دوم چون برش رو برش قبلی میخوره دردش خیلی بیشتره

دوم خیلی سخته چون بدن ضعیف تر شده

فرقی نداشت دردش یکی بود

اولی برا من

دوم سخت بود

برا من دوم سختتر بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی