خانما بچه اول سزارین درد داره یا دوم

۵ پاسخ

اولیو اصلا هیچی نمیفهمی دومیو یه خورده اذیت میشی

واسه هرکی یجوره بستگی به تحمل دردت داره

من واسه بچه اولم خیلی بدبودواسه اینم ترس واسترس دارم

من سر بچه اولم هیچ متوجه نشدم ولی سر دومی یکم اذیت شدم

برای منکه بچه اولم بود و دردش عادی بود به نظرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۵ ماهگی