بخدا که از قصد میپرسین😂
تو محدوده اضافه وزنه
نه به این معنا ک باید کم کنه
به این معنا ک باید مراقب باشی و برای غذا خوردن بهش اصرار نکنی
دیگه میخوای چجوری باشه پس؟عالیه دیگه
پسرمنم همینه دقیقا
خیلییی کمه باید ۲۰ کیلو باشه حداقل🤣🤣🤣🤣🤣
نه خیلی بده 😂
دیگه خودت میدونی که خوبه برا چی میپرسی
عالیه
آره خوبه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.