۸ پاسخ

بخدا که از قصد میپرسین😂

تو محدوده اضافه وزنه
نه به این معنا ک باید کم کنه
به این معنا ک باید مراقب باشی و برای غذا خوردن بهش اصرار نکنی

دیگه میخوای چجوری باشه پس؟عالیه دیگه

پسرمنم همینه دقیقا

خیلییی کمه باید ۲۰ کیلو باشه حداقل🤣🤣🤣🤣🤣

نه خیلی بده 😂
دیگه خودت میدونی که خوبه برا چی میپرسی

عالیه

آره خوبه گلم

سوال های مرتبط