۲ پاسخ

پسر منم وزنش همینه
قدش هم یکی دو سانت کمتر
بخدا هرررر کاری میکنم بچه وزنش تکون نمیخورررره
یعنی میخام خودمو بکشم دیگه
همیشه حسرررت میخورم وقتی میبینم یه بچه قشنگ میشینه رو سفره و غذا میخوره
نه ک ناراحت شم خوشحال میشم برا مادرش و آرزو میکنم ای کاش بچه منم خوش خوراک بود

کاش دخترمن 12, می‌بود

سوال های مرتبط