۵ پاسخ

اگ شیرمادرمیخوره فک نکنم اب لازم باشه ولی میتونی روزانه ۳۰سی سی بدی ۱۰سی سی ظهر ۱۰سیسی عصر۱۰سیسی شب

اره بهش بده .
من دخترم از یک ماهگی بود فکر میکنم شایدم کمتر .رفتم دکتر گفت بهش آب بده همراه با نبات سفید البته کم. منم از همون موقع تا الان بهش میدم. اون موقع روزی یه بار یا دوسه روزی یه بار بهش میدادم. گاهی با نبات بیشتر وقت ها هم بدون نبات.چون فقط شیر خشک میخوره باعت میشه آب بدنشون کم بشه.
الانم که دیگه روزی چند بار خودش بهم می‌فهمونه که آب میخواد بهش میدم میخوره.

منم میدم

حتما بده

وقتی غذا رو شروع کردی آب بده الان نیاز نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان حامی و هانیدا مامان حامی و هانیدا ۱۷ ماهگی