سلام ماشالله
آره وزنش کم بود ۴ماهگی .تازه الان شده دوبرابر تولد
چرا بچه من ۶ ماهگی ۶۸۰۰ بود با قد ۶۴ ولی هییییچوقت پاهاش تپل نبود ؟؟ همیشه خیلی ریز یود
فک کنم کمه
من پسرم 2600 بود 4 ماهگی 6800
ببین دکتر ب من گفت ت چهارماهگی باید دو برابر وزن اولیه شده باشه برا پنج ماه ی زره کوچولو وزن کمتر اضاف کرده
خیلییی خوبه ماشالله بهش رشدش رو نموداره قشنگ😍
وزنش عالیه البته وزن تولدش هم خوب بوده ماشاالله
وزن بچه من تو هفت ماهگی اینه😂😂😂😂😂
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.