۹ پاسخ

سلام ماشالله

آره وزنش کم بود ۴ماهگی .تازه الان شده دوبرابر تولد

چرا بچه من ۶ ماهگی ۶۸۰۰ بود با قد ۶۴ ولی هییییچوقت پاهاش تپل نبود ؟؟ همیشه خیلی ریز یود

فک کنم کمه
من پسرم 2600 بود 4 ماهگی 6800

ببین دکتر ب من گفت ت چهارماهگی باید دو برابر وزن اولیه شده باشه برا پنج ماه ی زره کوچولو وزن کمتر اضاف کرده

خیلییی خوبه ماشالله بهش رشدش رو نموداره قشنگ😍

وزنش عالیه البته وزن‌ تولدش هم خوب بوده ماشاالله

وزن بچه من تو هفت ماهگی اینه😂😂😂😂😂

عالیه

سوال های مرتبط