واسکن دوماهگی پسر نازم😍🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

ای جانم خیلی راحت میگذره سرساعت پاراکید بدین تب نمیکنه کمپرس سرد هم بزارین جای واکسنش بیقراری نمیکنه و درد نداره

بووووووووی مادر، نبینم اشکتو پسرم🥺🥺🥺🥺😘😘😘خدا حفظش کنه😘🧿💙

چند کیلو پسر نازت

من امروز چهار ماهگی زدم یکمم پماد لیدوکایین زدم دور بر جای واکسن روپاهاش فعلا ارومه خابیده

دوبرابر وزنش

اخی عزیزم .سخته ؟واس دختر منم چند روز دیگس استرسشو دارم

هر ۴ ساعت استافینوفن بده تا تب نکنه

اوخ بمیرم 🥲

پسرمنم دیروز زد😢

من نهم واکسن چهار ماهگی 🥲

دختر منم دیروز زد 😔

سوال های مرتبط

مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان ماهان و علی مامان ماهان و علی ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی