ای جانم خیلی راحت میگذره سرساعت پاراکید بدین تب نمیکنه کمپرس سرد هم بزارین جای واکسنش بیقراری نمیکنه و درد نداره
بووووووووی مادر، نبینم اشکتو پسرم🥺🥺🥺🥺😘😘😘خدا حفظش کنه😘🧿💙
چند کیلو پسر نازت
من امروز چهار ماهگی زدم یکمم پماد لیدوکایین زدم دور بر جای واکسن روپاهاش فعلا ارومه خابیده
دوبرابر وزنش
اخی عزیزم .سخته ؟واس دختر منم چند روز دیگس استرسشو دارم
هر ۴ ساعت استافینوفن بده تا تب نکنه
اوخ بمیرم 🥲
پسرمنم دیروز زد😢
من نهم واکسن چهار ماهگی 🥲
دختر منم دیروز زد 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.