من 4 روز تاخیر بودم 428 بود دکتر گفت خوبه و مشکلی نداره
برای شما زیاده نیست نرمال هستش 374 هست براتون
احتمالا دوقلوعه
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
ن عزیزم نرماله
من سه روز قبل موعد ۱۶۹۳ بود
عزیزم من ۵ روز تاخیرم هنوز تست ندادم شما جز تاخیر چ علائمی داری من علائمی ندارم
دوقلو باشه😍🩷🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.