بچه ها این عدد بتا‌ برای ۴ روز تاخیر زیاده

تصویر
۶ پاسخ

من 4 روز تاخیر بودم 428 بود دکتر گفت خوبه و مشکلی نداره
برای شما زیاده نیست نرمال هستش 374 هست براتون

احتمالا دوقلوعه

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

ن عزیزم نرماله
من سه روز قبل موعد ۱۶۹۳ بود

عزیزم من ۵ روز تاخیرم هنوز تست ندادم شما جز تاخیر چ علائمی داری من علائمی ندارم

دوقلو باشه😍🩷🩵

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا🩵 مامان گل پسرا🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ام بارداری