۱۵ پاسخ

ن عاااالی😍

خوبه اما باز تکرارش کن

خوبه

مبارک باشه گلم

نه لقاح دیر تشکیل شده

نه گلم خیلی خوبه ولی ۴۸ ساعت دیگه برو دوباره ازمایش بده برای راحتی خیال خودت منم دوباره تکرار کردم ازمایشمو

زیاد به عدد بتا توجه نکن مهم روند رشدشه،اگه بعد ۴۸ ساعت دوبرابر شد یعنی کاملا نرماله همه چی

نه خوبه من دو روز تاخیر زدم ۱۸ بود الان باید دوباره تکرار کنم

ن شاید لقاحت دیر گرفته یه دو روز دیگ تکرار کن دو برابر شد دیگ خیالت راحت .
من روز سوم ۹۳۲ بودم میگفتن دوقلوعه اما نه چون لقاحم زودگرفته بود ۴ روز به موعود قشنگ تستام پررنگ میشد

عالیه عزیزم مبارک باشه انشاالله به سلامتی بغلش کنی ❤

گلم مبارکه ایشالا سالم سلامت بغل بگیریش 😍😍🥹

واس من شنبه رفته بود119بودفرداهم موعدمه

نه عزیزم اوکیه . مهم اینه هر ۴۸ ساعت حداقل ۲ برابر بشه

سلام‌نه عزیزم ۴۸ ساعت بعد تکرارش کن

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
منتظر فندق🌰 منتظر فندق🌰 قصد بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری