ماله منم اونجوریه با زور میدم
بین خاب و بیداری بهش بده
میگن تو این سه چهارماهه ک میشن بیشتر اعتصاب شیر میکنن
صدای سشوار براش بزار موقعی ک شیر میدی
من شنیدم جهش رشدیه نمیدونم چی هست.
اما ممکن هست رفلاکس داشته باشه. علائمی مثل خس خس سینه اینا نداره؟
شیرمم کم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.