۵ پاسخ

ماله منم اونجوریه با زور میدم
بین خاب و بیداری بهش بده

میگن تو این سه چهارماهه ک میشن بیشتر اعتصاب شیر میکنن

صدای سشوار براش بزار موقعی ک شیر میدی

من شنیدم جهش رشدیه نمی‌دونم چی هست.
اما ممکن هست رفلاکس داشته باشه. علائمی مثل خس خس سینه اینا نداره؟

شیرمم کم نیست

سوال های مرتبط