۶ پاسخ

فقط خیلی حواست باشه که تب نکنه زیاد هم گرمش نگیر

منم دیروز زدم خداروشکر زیاد سخت نگذشت هر ۴ ساعت پاراکید دادم و کمپرس سردو گرم گذاشتم نزدیکای صب ی کوچولو تبش بالا رف تنشویه کردم و تمام الان خداروشکر ن درد داره ن تب

اخی عزیزم
چ جالب عین همین لباس تن اهورای‌ منم هست🥹😍

خیلی سخته واکسن دوماهگی؟؟

منم‌دهم‌میبرم🙂🙂چند کیلو بود

منم پسرم امروز دوماهیگش زد

سوال های مرتبط