فقط خیلی حواست باشه که تب نکنه زیاد هم گرمش نگیر
منم دیروز زدم خداروشکر زیاد سخت نگذشت هر ۴ ساعت پاراکید دادم و کمپرس سردو گرم گذاشتم نزدیکای صب ی کوچولو تبش بالا رف تنشویه کردم و تمام الان خداروشکر ن درد داره ن تب
اخی عزیزم
چ جالب عین همین لباس تن اهورای منم هست🥹😍
خیلی سخته واکسن دوماهگی؟؟
منمدهممیبرم🙂🙂چند کیلو بود
منم پسرم امروز دوماهیگش زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.