مامانا شیر خودمو میدم بستنی خوبه بخورم؟

۳ پاسخ

اره بخور

ببین من ی دبه عرق نعنا گرفتم گذاشتم کنارم.کوفتم ک میخورم ی نصف لیوان عرق نعنا روش میخورم😂دیگه خیالم راحته

مادربزرگ من که همیشه میگه بستنی خوردی تا یک ساعتی به بچه شیر نده چون شیرت سرد میشه

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری