توی شیرخشکای ای ار کدوم وزن دهی بیشتری داره

۲ پاسخ

من تروویتال میدادم اصلا دخترم ی ماه وزن نگرفت استپ بود
در کل ای ار وزن نمیده زیاد

نان فک کنم

سوال های مرتبط

مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی