این شکم خودته جنین نیست مث منی
منم شکم میخواام🥹
کاشت ناخن تو بارداری انجام میدادی
ماشاالله خوبه
راستی چجوری قندتو کنترل کردی؟؟
ماشاالله خیلی شکمت بزرگه مال من که نصف یکی شمام نیست 🙁
ماشالا 😍من شکمم الان اندازه توعه 😎
نسبت ب سن بارداریت بزرگه
ماشاالله عزیزم من الان سی هفته ام هنوز انقد نشده نمیدونم حالا. خوبه یا بد ولی زن. نی نی خوب بود خداروشکر
از قبل شکم داشتی
برامن الان اینقده
البته برا هرکی یجوره ها خیلی گوگولی🥹
اوخی عالیه عزیزم ماشالله 😍
عالیه انومالی وزن بچه چندبود
خوبه
من هفته ۲۹ ام این اندازس شکمم
تونافم خال دارم🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.