۹ پاسخ

پماد تتراسایکلین بزن براش زود خوب میشه

ماشالهه مثل گل میمونه 🥹🧿
بری حموم درست میشه ، بعدم ممکنه باز بخاطر گریه و دلدرد تا چند روزی یکم خون بیاد که بازم طبیعیه

اگ باز خون اومد ببر دکتر ک خیالت راحت شه

مال دخترم هنوزم اونجوریه

اره اوکیه اونا خون خشک شدس دست نزن ببری حموم چندبار خودش میره

اره عزیزم خون داره بره حموم درست میشه عادیه

خون میاد هی؟

فک کنم باید ببری دکتر عادی نیس😐

اره ببری حموم خون ها پاک میشه

سوال های مرتبط

مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی
مامان رایمون💙 مامان رایمون💙 ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد