۸ پاسخ

اخی خاطراتم اومن جلو چشمام🥺

نیم ساعت به کمر خوابیدن مشکلی نداره ها
استرس نداشته باش
حتی روزهای آخر هم همینطور
اونموقع چون به کمر خیلی فشار میاد اصلا سخته به کمر خوابیدن ولی ایرادی نداره من از دکتر پرسیدم

آره واقعا منم دوس دارم زودتر به ماه نهم برسم ، نه اینکه چون خسته شدم
واسه اینکه خیالم از سلامت نینیم راحت بشه

اره برا منم تا ماه ۵ نفهمیدم کی رفت ولی الان اصلا نمیگذره انگار ۳ ساله از انومالیم گذشته ولی تازه دو هفته هم نشده 🤧🤧🤧

عزیزم ۸ و ۹ اصلا نمیگذره🤣🤣🤣🤣

هر هفته سختی های خودشو داره خداکنه زودی بگذره

مام که هشت هستیم، نفسمون بالا نمیاد و انگار صد کیلو شدیم. من ک دستام ب شدت خواب میره... منتظرم فقط زایمان کنم

همه همینیم ایشالله فقط به سلامتی بگذره 😭🥲☹️🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری