معلومه که دولتی ، دولتی معلماشون استخدامی آموزش و پرورش هستن و از طرف آموزش پرورش بهترین معلمارو میفرستن به مدرسه ولی خصوصیا استخدامشون با خودشون هست و از اولیا پول کلان میگیرن که حقوق معلما و بقیه کارمندها رو پرداخت کنن
وای من اصلا حاضر نیستم حتی مدرسه هم دولتی بخام بزارمش چون همش باید دلم فکرش باشه
دولتی بهتره غیر دولتی خیلی زیاد هزینه داره
نمیدونم والا من غیر انتفاعی دوست دارم ولی بقول شوهرم پول الکیه اینا که اول و آخر آنلاینن
من چون شاغلم غیردولتی میزارم تا ۲.۳۰ نگه میدارن
فرقی نداره فقط جایی باشه که سال دیگه هم همونجا کلاس اول میره .من هر دو رفت اخرش دست خودمان میبوسه
بین غیردولتیا بگرد یکی خوبشو انتخاب کن الان غیردولتیا هم زیاد اوکی نیستن چ برسه دولتی
مگه پیش دبستانی دولتی هم داریم
پبش دبستانی ک همش غیر دولتی
پیش دولتی نداریم عزیزم یه مامانی که خودش معلم بود گفت ،میگفت یه سری معلمای پیش دبستانی یه کلاس از مدرسه دولتی اجاره میکنن و با مبلغ پایینتری نسبت به غیر دولتی به بچه ها آموزش میدن
کی باید ثیتنام کنیم؟ زنجانیا کجاخوبه؟
اگه میخوای فقط پیش دبستانی غیردولتی بنویسی دبستانشو دولتی بنویسی این کارو نکن ازهمون اول یجاثبت نام کن
غیر دولتی
الان پیش دبستانی ها اکثرا غیردولتی اند دولتی کم پیدا میشه من خودم غیردولتی بیشتر نظرم هست ولی حیف که پولش رو ندارم قرار باشه بابت هر سال دبستانش ۶۰میلیون پول بدم پس چطور زندگی کنیم با این وضع
غیر دولتی
من غیر دولتی صحبت کرده بودم
ولی با توجه به این اوضاع نامعلوم و اینکه اصلا مشخص نیست که حضوری باشن یا نه میبرمش دولتی
چون نمیخوام ۶۰ میلیون بدم برای غیرانتفائی و همش تعطیل باشن
دولتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.