به من گفتن اصلا نپوشم منم از اول بارداری دیگه نپوشیدم
چون میگن اگه سوتین ببندی به سینه ها فشار میاد درصورتی که سینه ها باید آزاد باشن که اون کیسه هایی که شیر تولید میکنن فضا باز باشه و تولید بشه
اگه محکم ببندی باعث میشه شیر کمی داشته باشی
منم شنیدم
چ ربطی داره ب سوتین 😁
والا دکتر بمن گفت ببند تا شیر بیاد اونجوری سینه ها شل میشن
عزیزم زایمان کنی خودش میاد نیاز به کاری نداری
ربطی نداره من از همون روز اول بستم تا آخر شیردهی
اره سوتین میگن خوب نیست من ازاین نیم تنه های اسپرت و راحتی استفاده میکنم
ربطی نداره اصلا
والا من قبل بارداری هم نمیبستم چه برسه الان
ربطی نداره به سوتین که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.