کسی بوده جفتش قدامی باشهههه از ۱۴ هفته بچرو حس کنه؟؟

۸ پاسخ

من ۱۶ هفته بودم یکی دوبار حس کردم دیگه نکردم تاحالا جفتم قدامیه

قدامی ینی چی؟عزیزم ینی همون دیرتسکیل شدن لقاح؟

آره عزیزم من ۱۵ هفته حس کردم قدامی هم هستم

من قدامی بود اولین بار هفته ۱۶،ولی برا باردوم ازهفته ۱۸ دیگه هروز

از ۱۵ هفته خودش رو یک سمت سفت میکرد و همون قسمت شکمم میومد بالا هر روز این کار رو بار ها انجام میده بیشتر موقعی که میخوابم یا دراز میکشم تا همین الان ولی جز این حرکت و لگد اصلا حس نکردم

من قدامیم ۱۴هفته حسش کردم

من از ۱۶ هفته حس میکردم خودشو سفت میکنه
ولی تکوناشو از ۲۱ هفته

من پسرم خلفی بود ۱۶ هفته حس کردم
قدامی دیرتر

سوال های مرتبط

مامان علیهان💙 مامان علیهان💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری