خانما سونو انتی که جنسیت رو میگن چقدر درسته ؟

۱۰ پاسخ

برا منم درست بود

احتمالیه گلم و کم پیش میاد درست بشه
ولی آنومالی دیگه صد در صده

دکتر من گفت ۳۰ تا ۵۰ درصد درسته

واسه من که کاملا درست بود تو ان تی گفتن دختر انومالی هم دختر شد

اگر پسر باشه
معمولا تو انتی تشخیص میدن

به من تو بارداری اولم بهم گفت پسره و دقیقا درست بود

به احتمال زیاد جنسیت درست میگن همیشه به ندرت اشتباه میشه

فقط احتمال میدن قطعی نیس ممکنه درست باشه ممکن هم هس نباشه

نه عزیزم ، آنومالی دقیقه

احتمال درسته

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان ال آی 🩷 مامان ال آی 🩷 روزهای ابتدایی تولد