۹ پاسخ

خداروشکر از یکماهگی اینا دیگه با روتین جدید زندگیم کنار اومدم و اوکیم فقط زود زود شیر دادنه سخته ۱/۵ ، ۲ ساعت یبار شیر میخواد دخترم😅🥰🩷

۲ سالگی

فعلا ک راحتم مامانم نگهش میداره،گریه نمیکنه آرومه فعلا

من دخترم ۲سال و نیمه بود دیگه گذاشتم کنارم خوابید تا قبلش روپام میخوایید از نظر نق نقی دخترم خداروشکر اروم بود حتی ۲ ماهش بود اسباب کشی کردیم خودمم تنهایی هم جمع کردم هم چیدم. حالا پسرمم و نمیدونم چ جوری از آب در میاد

راحت شدن؟ چه واژه دور و دست نیافتنی اییییی. من که ۴ ماهه پدرم درومده

بعد یکسالو نیم تقریبا
اما اوج راحتی مادر و مستقل شدن 4 سالگیه😊

فعلا که راحت نشده

از دوماه😐

واااای یعنی میشه 😭😭

سوال های مرتبط