منم ازدوماهگی دخترم ریزش،مویوحشتناکی پیدا کردم تا حالا..حالا یک هفته ای میشه یه مقداری ریزشش کمترشده.دقیقا جلوی سرم هم به اندازه یه سکه ریخته بود که حالا بیبی هیر در آورده..قرص منیزیوم، زینک،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،آهن و فولیک اسید وامگا 3 رو دارم میخورم.حالا ریزشش کمترشده.بعد زایمان تموم این ویتامین ها توی بدن مادر کم میشه که باید هرکدوم ازاین قرصها رو دوره سه ماهه مصرف کرد
حتما برو دکتر چون سکه ایه احتمالا از استرسه ولی مال من حجم موهام خیلی کم شده شیرخشکم میخوره پسرم ولی نمیدونم چرا انقدر میریزه دکترم رفتم داروهارو تا وقتی میخورم بهتره تا تموم میشه قطع میکنم برمیگرده به حالت قبل
حتمابرودکتریااسترس داری یاناراحتی چیزایی
اینم عکس
واسه منم میریزه شیر خودتو میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.