شیردوش برقی خیلی زجرآوربودبرام🤕بادستی راحت بودم اخر پسرم نخورد شیرخشکی شددخترمم خودم ندادم اذیت بودم بادوقلو
خوب تموم خالی شده بوده سینه ت 10 سی سی شده
اوکیه نگران باش
درکل شیر دوش برقی خوبه
نه دیگه میخورتشون نمیزاره زیاد بیاد
من الان با شیر دوش معمولی میدوشم خوبه
ولی تو فریزر چرا
منگرفتم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.