سعی کن چیزایی بخوری که وزن بگیره صدکش بره بالا نزار بیاد پایین.حلیم و کباب و پروتئین زیاااد .تخم مرغ صبحا ۲ بخور خیلی خوبه.مغزیجات دلستر .اینا خوب وزن میده
بايد چيزايي بخوري ك به جنين وزن بده
حليم بدون شكر
عدسي و نخود و لوبيا
تخم مرغ ابپز
ماست ايسلندي
كره بادام زميني
وزن نینیمون نسبت به هفته ات پایینه
بستنی حلیم ابگوشت مغزیجات دلستر جوجه
ازینا بخور یا ممکنه دکترت لیدی میل بده بهت..
وزن نینی؟فکرکنم ۱۵صدک پایینی باشه
مگه چندهفته،چقدر بوده وزنش؟
باید غذاهای پروتئینی زیاد بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.