۴ پاسخ

چه ربطی داره کلا همه بعد بارداری رحمشون خیلی آمادس که دوباره سریع میگیره باردارمیشن درست وحسابی جلوگیری کن
درنظر داشته باش جلوگیری طبیعی اصلا جلوگیری حساب‌نمیشه

قرص جلوگیری باعث کم شدن شیر میشه
قرص شیردهی هم اگه فقط شیر خودتو میدی و شیرخشکی نیست تا شش ماه فقط میتونی بدی ،البته سر تایم مشخص باید بخوری دنگ و فنگ داره
الان بهترین چیز کاندومه یا آیودی

از هوا که نمیخوای بگیری ،، مراقب رابطتت باش خب

ما که جلوگیری مون ک ا ن د و م بوده همیشه

سوال های مرتبط