۴ پاسخ

سایپا خواهر شوهرم برج ۸ پول دادن هنوز نیومده

نمیدن خیلی این شرکتا اذیت میکنن ذلیل شده ها اگه ما دیرتر پول بریزیم کلی جریمه میکنن ولی اونا هر غلطی دلشون بخواد میکنن دستمونم به جایی بند نیست

ماهم داره میشه یسال هنوزسودپول روندادن بهمون اصلن هرکی بفکرخودشه تواین مملکت خراب شده

ای بابا دست رو دلم نزار خونه ما بهمن ۱۴۰۳ تکمیل وجه کردیم خرداد ۱۴۰۴ تحویل دادن با کلی تاخیر قرار بود همون اسفند ۱۴۰۳ تحویل بدن که چهارماه تاخیر داشت بعدش گفتن جریمه دیر کرد رو سه ماه دیگه میدیم که میشد ۱۹ ملیون الان یکسال گذشته از اون سه ماهی که گفتن اون ۱۹ ملیون پارسال سه گرم طلا میشد امسال کوفتم نمیشه همونم هنوز ندادن زنگ میزنم سایپا شکایت میکنم میگه صبر کن میدیم آخر حرصم دراومد گفتم هر وقت با گوه ارزش این مبلغ برابر شد میدید دیگه خاک توسرشون

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی