جای بخیه‌ام چجوریه؟

تصویر
۲۰ پاسخ

خدارو صدهزار مرتبه شکر که من سزارین نشدم ، الان که نگاه می‌کنم حتی نمیدونم کدوم قسمت من بخیه خورده بودم اصلا حتی ردش هم نمونده ،چیه شکم تو تیکه میشه واقعا چجوری اکثر خانوما سزارین دوس دارن😖😖

میشه از این عکسا نزارین من واقعا میترسم🤣

با اینکه پسرم طبیعی آوردم خیلی سخت بود باز از عمل بیشتر میترسم

سلام خوبی منم ۲۴ام باید بستری شم سزم از دکتر راضی بودی منم باید برم پیشش

گوشت اضافی اورده که جا عملت

خوبه من امروز رفتم بخیه هاموکشیدن

منم سزارین بود بچه اولم ولی ب اندازه سه بند انگشت برش زدن این برشش زیاده

گوشت آورده انگار دکترت کی بوده عزیزم نگفت هیچی بزنی؟ب من اسپری نیواشا داد

تمییز ندوخته

از من که اصلا معلوم نیست خیلی خوب بخیه زده برام دکترم

چقد زیاد برش دادن

خوب بخیه زده مال من بد تره

دکترت کی بود ؟؟

عزیزم علان بازم درد داری
میتونی خودت بلند شی

عادیع عزیزم

واسه توام درد دارن بخیه هات جاشون؟
من سر بخیه ام ی طرف خیلی درد نه میتونم بخابم ن بلند بشم🤦‍♀️زجر دارم میکشم🤕

خواهشن نزارین من بیشتر استرس میگیرم🥹

چقدر زیاد برش زدن دلم ریش شد

خوبه ورمش بخابه بهتر میشه

وای چقد بازت کردننن

سوال های مرتبط

مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ع‍لے اڪبر🐣 مامان ع‍لے اڪبر🐣 ۳ ماهگی