۳ پاسخ

عزیزم دگش بگیر با شامپ بچه که بدنش رگ شستی بزار از روش رد شه
بعد بیا بیرون خشک کن یا سشوار بگیر
عرق کنه میسوزه بزا هوا بخوره
طبیعیه خوب میشه
هیچی نزنی هیچی

اگه طبیعی هسی ک مرتب برودوش بگیر با سشوار خشک کن

زایمان طبیعیه یا سزارین هستین

سوال های مرتبط

مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی