سلام مامانا من بین اسم کارن و نیکان موندم کدوم یکی قشنگتره؟:)

۱۸ پاسخ

من کارن گذاشتم دومیو😀

نیکان 🙂

کارن ، نیکان خیلی زیاده

کارن عزیزم

کارن خارج از ایران اسمی برای خانم هاست بعد ها اگر مهاجرت کنه و یا سفر بره یه جوریه و ممکنه خوب نباشه برای خودش

نیکان خیلی قشنگه

کارن قشنگتره نظر من

خوردن قهوه

کارن🥹

نیکان

نیکان

نیکان

سلام
کارن

کارن✌🏻

نیکان👌

کارن😍

کارن

نیکان

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فاطمه مامان مامان فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قندق مامان قندق روزهای ابتدایی تولد