پسر من نی رو گاز میگیره😂😂
نه عزیزم نوش جونش بعد یکسال اوکیه
نه بابا چه اشکالی داره
بده بخوره نوش جونش💖
بعد یکسالگی مشکلی نداره من روزی ی دونه ب پسرم میدم میریزم تو شیشه شیرش
مشکلی نداره
وای ب بامزه میخوره چجوری یاد گرفته؟؟
چجوری با نی خوردنو یادش دادین
نوش جونش 😍 پسر من از ده ماهگی بلد کرد با نی بخوره🫢
ببینید تمام شیرهای تو بازار دارای مواد نگهدارنده است دکتر پسر من خیلی توصیه به شیر معمولی نداره .فقط در حد کم گفته بدم . چون واقعا معلوم نیست چیه چون تاریخشم ک میگذره بجوشونید اصلا معلوم نمیشه ک خراب شده واقعا شیر نیست این چیزایی ک ما میخوریم
دکتر دخترم گفت روزی ۱۵۰ سی سی شیر پاستوریزه میتونی بدی
بعدش بهش خرما بده
منم دوس دارم بدم ولی هیج نوع غذای و شیر سردی نمیخوره
پسر من اصلاااا نمیخوره هر روشی امتحان میکنم،فقط دوس داره بازی کنه
چجوری یادش دادین با نی شیر بخوره؟
چقد خوب دختر من ک میبرم سمت فرار میکنه عوق میزنه
پسر من بلد نیس با نی بخوره چجوری یادش بدم😁
فک نکنم بعد یه سالگی مشکلی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.