۱۷ پاسخ

پسر من نی رو گاز میگیره😂😂

نه عزیزم نوش جونش بعد یکسال اوکیه

نه بابا چه اشکالی داره
بده بخوره نوش جونش💖

بعد یکسالگی مشکلی نداره من روزی ی دونه ب پسرم میدم میریزم تو شیشه شیرش

مشکلی نداره

وای ب بامزه میخوره چجوری یاد گرفته؟؟

چجوری با نی خوردنو یادش دادین

نوش جونش 😍 پسر من از ده ماهگی بلد کرد با نی بخوره🫢

ببینید تمام شیرهای تو بازار دارای مواد نگهدارنده است دکتر پسر من خیلی توصیه به شیر معمولی نداره .فقط در حد کم گفته بدم . چون واقعا معلوم نیست چیه چون تاریخشم ک میگذره بجوشونید اصلا معلوم نمیشه ک خراب شده واقعا شیر نیست این چیزایی ک ما میخوریم

دکتر دخترم گفت روزی ۱۵۰ سی سی شیر پاستوریزه میتونی بدی

بعدش بهش خرما بده

منم دوس دارم بدم ولی هیج نوع غذای و شیر سردی نمیخوره

پسر من اصلاااا نمیخوره هر روشی امتحان میکنم،فقط دوس داره بازی کنه

چجوری یادش دادین با نی شیر بخوره؟

چقد خوب دختر من ک میبرم سمت فرار میکنه عوق میزنه

پسر من بلد نیس با نی بخوره چجوری یادش بدم😁

فک نکنم بعد یه سالگی مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی