بله منم این مدلیم از شدت دلدرد یک هفتس جایی نرفتم
خانوما پاتونو زیر دلتون میگیره منم چون اونطوریم ی روز اونطوریم باز خوب میشم با پنج شش روز بعد اونجوری میشم طبیعه بخار رحمه دردشم خب بشدت خفیف نیست
اره منم دارم هنوز
اره گلم منم داشتم بخاطر دیواره های رحمه داره خودشو آماده میکنه برای جا باز کردن
آره خیلی
چون رحم کم کم کش میاد برا بزرگ شدن جای بچه دیگه هرموقع ممکنه این دردا احساس بشه
اره عزیزم طبیعیه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.