خانومایی ک ۲۷. ۲۸ هفته رفتین سونو رشد... صدک چند بود؟؟

۷ پاسخ

هنوز نرفتم.۲۹هفته میرم

28هفته1326 صدک70

من ۲۶هفته ۹۰۰صدک ۵۴

من ۳۰ هفته رفتم صدک ۹۰ بود

۲۷ هفته و ۶ روز ۱۱۸۰ صدک ۵۰

من قرار ۱۵ اردیبهشت برم برام سونو بنویسه هنوز سونو‌ رشد نرفتم .از ۲۱ بهمن دیگه سونو نرفتم

۲۹ هفته ۱۴۳۳ صدک ۴۵

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری