کلن موی بلند یا کوتاه اگ میخای زیبا باشه باید همیشه سشوار کشیده باشی ولی موی بلند خوبیش اینه موقعی ک حال نذاری میبندیش میره ولی موی کوتاهو چ کنی
اگه موهات لخت نیست و این مدلی بزنی حتما بعد حموم باید سشوار بکشی
من موهام باب کوتاه کردم دو سال پیش اره باید سشوار بکشی و حالت بدی البته من موهام موج دار بود زشت نبود خوب بود باز
باب هست مدلش
من همش کوتاه میکنم
موهام لخته
و سشوار نکشیده هم زشت نیست
اگه موهات کم پشت و لخته بکن قشنگه میشه
اگه وزه یا مثل موهای من پر پرشته و زود حالت میگیره نکن
اره این مدل موهارو باید برسی بشون سشوار و صافش کنی اوکی کنی
کدوم مدل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.