۷ پاسخ

کلن موی بلند یا کوتاه اگ میخای زیبا باشه باید همیشه سشوار کشیده باشی ولی موی بلند خوبیش اینه موقعی ک حال نذاری میبندیش میره ولی موی کوتاهو چ کنی

اگه موهات لخت نیست و این مدلی بزنی حتما بعد حموم باید سشوار بکشی

من موهام باب کوتاه کردم دو سال پیش اره باید سشوار بکشی و حالت بدی البته من موهام موج دار بود زشت نبود خوب بود باز

باب هست مدلش
من همش کوتاه میکنم
موهام لخته
و سشوار نکشیده هم زشت نیست

اگه موهات کم پشت و لخته بکن قشنگه میشه
اگه وزه یا مثل موهای من پر پرشته و زود حالت میگیره نکن

اره این مدل موهارو باید برسی بشون سشوار و صافش کنی اوکی کنی

کدوم مدل

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۲ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان توت فرنگی


🍓مه 🌙وا مامان توت فرنگی 🍓مه 🌙وا ۲ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۲ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی